Subject: Viljandi mnt 162/4 ehitusprojekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 14:08:17 +0200

Tere,

Palun kooskõlastada Viljandi mnt 162 kinnistule rajatava hoone (Viljandi
mnt 192/4) veevarustuse ja kanalisatsiooni projekt (manuses).

Varasemalt Viljandi mnt 162 kinnistule väljastatud kompleksehituluba
4-hoone ja veevarustuse ning kanalisatsioonisüsteemide rajamiseks.

Ehitusluba nr 2312271/04719.

Käesoleva projektiga tühistatakse väljastatud ehituloa osas  Viljandi mnt
162/4 hoone ehituluba ning taotletud uus ehitusluba muudetud hoonele.

Uue projektiga seoses korrigeeritud ka asendiplaanilist lahendust.

Kehtivate ehituslubade alusel  välja ehitatud   Viljandi mnt 162 kinnistu
sademevete süsteem ( magistraaltorustik, immutusväljakud, õlipüüdurid,
pumplad ning väljavoolud kraavi).

Käesoleva projektiga lahendatud hoone ( 162/4) sidumine väljaehitatud
torustikuga, ning korrigeeritud parkla sademevee ärajuhtimise lahendust.

Võrreldes esialgse projektiga on vähendatud kõvakattega liiklus- ja
parkimisala).

Kanaliseeritava sademevee hulka ei suurendata, kõvakattega pinda on
vähendatud.

Aluseks Kiili Vallavalitsuse (Margit Kuulmann) märkus rajatava
spordihalli ehitusloa menetluses.

Väljavõte EHR-st. Märkus 1:

Manuses:

*	Kooskõlastatav projekt
*	Varasem ehituloa saanud VK projekti asendiplaan

Lugupidamisega

Olavi Ründva

ROK-Projekt OÜ

5169706

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.